02 November 2009

GREETINGS FROM CARTOONIA




Pozdravi iz Striponije oz. Greetings from Cartoonia je mednarodni stripovski projekt pod vodstvom stripovske revije Stripburger pri Forumu Ljubljana. Projektu se je pridružilo 6 evropskih stripovskih združenj: Dongery (Oslo, Norveška), Chili Com Carne (Lizbona, Portugalska), Fundacja Transmisja (Poznan, Poljska), The Finnish Comics Society (Helsinki, Finska), Hardcomics (Bukarešta, Romunija) in Vivacomix (Pordenone, Italija) ter 4 slovenske kulturne institucije (MGLC, Slovenski etnografski muzej, Kinodvor, Animateka).


Ker je strip že od nekdaj marginaliziran, v določenih obodobjih in družbenih ustrojih je bil celo prepovedan, smo skupaj ustvarili Striponijo, domovino vseh striparjev tega sveta in stripa sploh.


Da bi postala država čimprej prepoznavna, smo izdali zbornik, pravzaprav stripovski vodnik po Cartooniji oz. Striponiji, ki predstavlja pokrajine nove države pred njeno združitvijo in tudi po njej, ter njen aktualni zemljevid. Priznani državljani pripovedujejo zgodbe o domovinah drugih prebivalcev te enotne države Striponije.


Zgodbe so navdihnili predmeti in druge posebnosti obravnavanih držav: arhitekturni tipi, izdelki ljudske obrti, arheološke najdbe, kulinarične specialitete, modeli avtomobilov, endemične živalske vrste in lastne izkušnje. Zgodbe so avtorji mestoma začinili s humorjem, fantazijskimi interpretacijami in s tem presegli nacionalne stereotipe in kulturne razlike. V živahnem medkulturnem dialogu sodeluje 6 slovenskih avtorjev in enako število tujih. Slovenijo zastopajo Kaja Avberšek, Jakob Klemenčič, Marko Kociper, Matej Lavrenčič, Gašper Rus in Matej Stupica. Avtorji iz tujine pa so Bendik Kaltenborn (Norveška), Mateusz Skutnik (Poljska), Matei Branea (Romunija), Andrea Bruno (Italija), Jyrki Heikkinen (Finska) in Filipe Abranches (Portugalska).

1 comment:

Anonymous said...

Všimol som si v mnohých hoci nie všetci môžu mať zachytil zmysel niektorých správ v podobe poštou alebo nálady, ktoré sa zdajú byť trochu času na Facebooku. To je čisto komerčná prevádzka v detinate viralizzare (používať termín drahý marketing)? Pravdepodobne je to marketingových operácií Family G, ktoré hrajú kľúčovú úlohu z najpopulárnejších sociálnych sietí na svete: zvedavosť.

Skutočnosť, alebo prevádzku on-line marketingu? V prípade posledne, pretože sme presvedčení, po určitú dobu, je logické, že funguje len čiastočne. FamilyG Ťažké narušenia a jasné, že Facebook má v posledných mesiacoch, od sociálnych sietí navrhnutý tak, aby každý mohol mať stránke venovanej svoje kontakty, prezentácie nesporné, že reláciu o Family G ich život bez omeškania, do víru reality hoden klasickej show, iste contribusice tak, že niektoré operácie trvať dlhšie ako iní pešo.

Family G je len to, že je on-line komunikáciu aj mlčania, momenty konfrontácia zaujímavý príspevok čítať, pretože oni môžu skutočne obohatiť a ochudobniť nás. Na dosiahnutie tohto cieľa vznešené, Family G sme mysleli na nejakú dobu blog, teraz blízko k zabudnutia a zabudnutia, ale vydláždil cestu pre obsah ako menej atraktívne.

Ale teraz sa zdá všetko podriadiť sa dominantné myšlienka Family G, čo nie je vždy, ak vôbec sa oženil nejpravdivější princípy on-line FamilyG komunikácie, ktorej cieľom je priniesť otázky týkajúce sa aktuálneho diania, svet je spoločensko-politickej, zábava siete, trendy v sieti. A ďalej uvažovať o možnostiach z marketingu cez Facebook, čo považujeme za veľmi málo, dostanete video s nejakou cennou.